سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قصص سکس ام وابنها والحرمان

قصص سکس ام وابنها والحرمان

یوم الام هو الیوم اللی بنحتفل بیه بامهاتنا وینحاول نعبر عن تقدیرنا لخدمتهم ووجودهم فی حیاتنا –
, سکس امهات , مشاهدة سکس حصان , صور سکس ,

ماما عمرها 50 سنة بس مش باین علیها ابدا علشان بتهتم بصحتها کویس جدا وشها جمیل وجسمها زی جسم غادة عبد الرازق کدة بالزبط – بعد ما اشتریت باقة ورد وهدیة لماما رحت انا ومراتی علشان نحتفل بیوم الام وصلنا الحفلة وبستها من راسها وایدها والحفلة ابتدت – انا واخواتی التلاتة وماما ومراتی کانت حفلة صغیرة بس انبسطنا وضحکنا قوی بس ماما مکانش باین علیها انها مبسوطة کان باین انو فی حاجة مضیقاها
. صور نیک , صور سکس متحرکة , سکس مترجم , سکس سحاق , سکس زنوج .
بعد ما روحت البیت قلت لمراتی لو لاحظت على ماما انها متضایقة قلتلی ااه -قلت خلاص بکرة بعد الشغل هاروح البیت واشوف ای المشکلة
تانی یوم رحت لبیت ماما – دخلت البیت وندهت ماما انا هنا انتی فین
ماما- انا هنا فی المطبخ تعال
رحت المطبخ طبعا ماما من یوم ما عرفتها وهی لابسة حلو قوی حتى فی البیت – کانت لابسة بنطلون یوغا المحزق قوی على الجسم وبلوزة على الجلد من غیر سنتیانة وحلمات بزازها باینة قوی – وانا مراهق کان لبسها یهیجنی اوی واضرب عشرات من کتر ما کان لبسها بیهیجنی بس من یوم ما تجوزت بقیت انیک مراتی خلاص نسیت
انا – ازیک انتی بتعملی ایه
ماما- ولا حاجة بعمل اکل

انا- بقلک ایه – هو انتی مبارح کنتی متضایقة لیه
ماما- انا لا ولا متضایقة ولا حاجة
انا- ماما انتی بتضحکی على مین انا عارفک – انتی مبارح کنتی متضایقة من ایه
ماما- تعال نقعد فی الصالون الاول
رحنا قعدنا فی الصالو وقعدت اتحایل علیها یجی ساعتین علشان تقلی ایه اللی مضایقها بس عالفاضی ولا خدت منها ای حاجة
انا- ماما على راحتک بس انا بتهمنی سعادتک قوی ولو عایزة تتکلمی اتصلی علیة
روحت البیت معرفش ایه اللی مضایقها ببس قلت خلاص یمکن یکون موضوع مش لازم اعرفو -فی النهایة کل واحد ولیه خصوصیاتو
بعد اسبوعین–
رن الجوال بتاعی وانا قاعد فی یوم عطلتی – فی یوم عطلتی ملیش مزاج اعمل حاجة غیر انیک واکل وانام وبس – بس الفترة اللی فاتت مبقاش فیه نفس للسکس کبیرة زی الاول – یمکن شبعت النیک ویمکن بس تعبان من الشغل معرفش بس الشعوة بتاعتی مش زی الاول ومراتی بلشت تتضایق علشان منکتهاش بقلی شهر والمشاکل فی البیت ابتدت
رفعت الجوال وردت
انا- الو

ماما- ااه یا سامح انتا بتعمل ایه
انا- ولا حاجة قاعد
ماما- ممکن تیجی البیت عایزاک فی موضوع
انا= اکید شویة واکون عندک
انا ما صدقت جاتنی فرصة اطلع من البیت اللی کلو نکد
رحت بیت ماما – دخلت وقعدنا نشرب قهوة
ماما- ازیک
انا- ولا حاجة قاعد زهقان – ااه ایه الموضوع المهم
ماما- لا ولا حاجة عایزة اشوفک اشتقتلک – ازای مراتک
انا- الوضع ماشی – کنت عایز اقول لامی عن المشاکل اللی فی البیت بس قلت اشوف موضزعها بالاول
هاه ایه الموضوع اللی عایزانی فیه
ماما- انا معرفش ابتدی منین
انا – ابتدی من ای ناحیة
ماما- شوف الموضوع اللی هاقولک یاه هنا متقولوش لحد – لازم توعدنی
انا- ماما انا بلشت اقلق هاه ایه الموضوع
ماما- انا – انا یمتوترة شویة –
انا- ماما متتوتریش وقلیلی انا بوعدک بتقدری تتکلمی معایا عن ای حاجة هاه
ماما- اصلو الموضوع خاص شویة وانتا ابنی
انا- متقولی بقى
ماما- شوف انا هاتکلم معاک بالبلدی دلوقتی انتا کبرت واتجوزت وبقیت تفهم
انا- اتکلمی بالطریقة اللی تریحک المهم تتکلمی
ماما- شوف – من یوم ما ابوک ما توفى قبل 14 سنة وانا لوحدی
انا- بس کدة انتا مشتاقة لبابا
ماما – لا مش کدة یعنی انا مشتاقة لابوک بس فیه حاجات تانیة مشتاقلها کتیر
انا- ماما انتی عایزة تتجوزی
ماما- لا طبعا الجواز وجع دماغ انا کدة مبسوطة قوی لوحدی
انا- طیب ایه المشکلة